niedziela, 23 listopada 2014

Inny punkt widzenia


14 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące zdjęcia....powyższe zdjęcie(może dlatego ,że mieszkam nad morzem) w pierwszej chwili skojarzylo mi się ze sztormem...nawet łódkę wypatrzyłam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pejzaż. Coś a'la negatyw z Zina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda.

    Przesyłam już życzenia bo mnie niedługo nie będzie.

    Ciepłych ,rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia,
    szalonego Sylwestra oraz aby nadchodzący Nowy Rok
    przyniósł wam same dobrodziejstwa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Krajobraz wydaje mi się... taki opuszczony... Nie, nie wiem. Czekam na więcej zdjęć, bo widzę, że ostatnio nie wstawiałeś. Na pewno po Świętach wrzucisz jakieś ciekawe fotki. ;)
    Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie miałem czasu ale teraz wolne to pomyślę nad czymś:)

      Usuń
  5. Hello dahling!Where shall i write?I wish you a great Christmas¸¸.•*¨*• ☆love you¸¸.•*¨*• ☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pisać i tu i na drugim blogu bez różnicy:) Dziękuję za życzenia i nawzajem:)

      Usuń
  6. ✬⋰
    (.•´`*.✬⋰
    *.*✬⋰´¨)Happy New!Kiss!
    .•´,•*´¨)¸.•*¨)✬⋰
    ¸.•´¸✬⋰.•*´¨)✬⋰
    (¸✬⋰.•´ (¸.•` * ¸.✬⋰•´¸.•*´¨)
    ……\~~~~~/…..\~~~~~/
    …….\~~~~/…….\~~~~/
    ……..\~~~/………\~~~/
    ………\~~/………..\~~/
    ……….\~/………….\~/
    ………..||……………||
    ………..||……………||
    ………..||……………||
    ……./****\………./ ****\.。 ★ೋღ♥ღೋ

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, artystyczne...jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałeś mnie, będę zaglądać i tu. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mam nadzieję że niedługo ten blog znowu uda mi się aktywować:)

      Usuń